tisdag 25 maj 2010

Blondie

Jepp, Johansson goes Blonde!
Så äre, har vart hos Katja på HAIR idag och fixat kalufsen. Blond och sommarfin blev jag. Hon är för jäkla duktig, den där damen! Pics kommer imorgon, idag är jag alldeles för trött för det.

Dagen började med orienteringslektion för klassen, gick faktiskt riktigt bra. Men så är det när man är grupp 1, lägstanivån är där den ska. Förbannat hög, med andra ord. Sedan hade grupp 3&4 orienteringslektioner, sjukt roligt. Jag har faktiskt börjat gillar det där. Först ägde jag och Bean sönder med vår engelska och våra geografikunskaper, sedan var det jag och Stjerna som var stjärnor på fotoorienteringen. I pausen mellan orienteringarna blev jag dock påhoppad och halvt ihjälkittlad av Stoffe och Peter.. Ja, mina små gossar, jag säger då det. Skrattade mycket gjorde jag i alla fall :)

Efter skolen blev det som sagt en stund på HAIR, och sedan bar det ut till Lindsdal för första introduktion till sommarjobbet. Spännande, lärorikt och sjukt trevliga människor - den här sommaren kommer bli awesome. Ohyeah!
När introduktionen var slut fick vi skjuts av Tina till staun, där Carrolinen bjöd på käk och sällskap. Hon är inte riktigt frisk den damen, men det är väl det jag gillar bäst med henne :)

Äsch, kom nyss hem och ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det kullerbytts och ståpåhänder-träning med Dry Martini, ska bli riktigt gött, dynggutt som damen i fråga skulle sagt.

Sist men inte minst; min och Carros konversation just nu på msn:
Caroline-skulle städa gick lite sådär says:
gå och lägg dig du e för liten för att va uppe
Ingrid'bull says:
haha och du är för gammal!
Caroline-skulle städa gick lite sådär says:
klaffen byt blöja istället 4
Ingrid'bull says:
haha men du, glöm inte rullatorn imorrn!
Caroline-skulle städa gick lite sådär says:
nä jag får iaf köra nått hur e det med ditt körkort ? finns det ?
Ingrid'bull says:
haha jarå, trehjulingskörkortet är bara fint. fast du, spara lite av pensionen, det kan komma hårda tider!
Caroline-skulle städa gick lite sådär says:
vet du oma tt de ska dra in barnbidraget ?
Ingrid'bull says:
jaså? taskigt läge. men glöm inte nämna mig i din dödsurna
Caroline-skulle städa gick lite sådär says:
nä lovar hahha
Ingrid'bull says:
:D
Caroline-skulle städa gick lite sådär says:
be mamma byta va
Ingrid'bull said:
du, jag tänkte på en grej, kan jag ärva din dator när du dör?
jag menar, det är ju inte långt kvar med tanke på hur gammal du är, så den är ju rätt ny då

Ja, trakasserierna går heta i vårt förhållande!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar