måndag 24 maj 2010

Blött

Ja, det kan man säga. Cyklade hem från Carro nyss, och nu snackar vi blöt Ingrid. Eller ja, inte längre, för jag har bytt om, men jävlar i havet vad det regnade. Fast det var rätt gött att cykla ändå. Jag har börjat komma in i det där, me like!

Annars har det varit uteidrottsdag med klassen idag. Den gick faktiskt riktigt bra. Visst finns det alltid saker som man kunde ändra på, och saker som kan förbättras. Mitt militärstyre tyckte Tove jag skulle ändra lite på.. jag förstår inte riktigt det.. ;) Haha. Men det är gutt att göra sådana här saker, man lär sig så sjukt mycket på det!
Och regnet hade planerat sig själv perfekt. Vi hann precis köra klart lektionen, sedan kom det. Snacka om timing.

Man känner att det inte är långt kvar tills vi slutar nu, alla blir bara mer och mer uppstressade. Men det är ju så såhär på slutet. Tänk onsdag nästa vecka när i stort sätt allt är avklarat. Fasen så gött det kommer bli. Fast sedan är det bara två dagar kvar med jänget, efter det försvinner ju alla hem igen och jag bli ensam i världen. Skojar att jag kommer sakna det där patrasket en del.
Dock kan jag ju ägna sommaren åt de där människorna som faktiskt kommer lite i skymundan för skolan, de gamla som jag saknar en jävla massa. Och det ska bli riktigt gött!

Men nu ska jag eta.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar