fredag 7 maj 2010

Kvällen..

.. förväntas bli kanon.
Yocke är språng hit, ska leka med honom. Först blir det lite drinkar som han skulle fixa, sedan bär det av in mot staden.
Kom nyss på att jag har sjukt bra grannar. Först frågade jag Erik om de hade is, de hade inga klara men stjärnan himself plockade in en låda i frysen så den är klar om en stund. Sedan kom Robin och knackade på för att ge mig två fribiljetter till Harrys ikväll. Underbart säger vi om det :)
Vilka stjärnor!

Annars ja, inte mycket. Det var ledsamt att lämna gänget på Vasa idag, men jag fick bra bedömning av Kari, plus att han hade fixat ihop ett kort med treorna där de skrivit sina namn på baksidan. Det gjorde mig sjukt glad, de har givit mig så mycket de här veckorna. Så jag kommer sakna dem, och jag hoppas på att komma tillbaka till hösten.

Men näe, dags att dona det sista innan Yocke anländer.
Vi ses i dimman ikväll!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar