fredag 21 maj 2010

Slut

Jag är slut i hela kroppen. Idag var det dansexamination som gällde, och jag ska inte sticka under stol med att jag är riktigt nöjd med mitt VG. Jag slapp göra två danser efter "ett riktigt bra ledarskap" som Tove sa. Hur gött som helst, dynggutt som Martina skulle ha sagt.
Sedan blev det käk och snack, och därefter gjordes orienteringsuppgiften. Fiddeludd kom och räddade oss lite till bollspelet, så på söndag ska vi bara skriva ihop shiten, sedan är det klart. Men roligt hade vi när vi pluggade, även om det inte blev så mycket gjort på slutet..
Lekte med Carrolinen sedan, och efter en stunds kortspel i solen bestämde vi oss för att åka iväg till Basse. Där var järnjänget, dvs. Basse, Bea, Collin, Jensa, Andy och Henke. Riktigt gutt var det, vilken sommarkänsla att sitta på gräset och dricka öl. När myggen tog överhanden blev det in och kolla på solsidan, och sedan körde Carro hem mig.

Nu är det dags för sängen, imorgon blir det upp tidigt för tvättning.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar