söndag 9 maj 2010

Helgen

Ja, helgen har än så länge varit sjukt bra.
Det började i fredags, med en helkväll med Yocke. Det blev drickandet, massa skratt, lite bowling och mat. Sjukt roligt var det att umgås med honom i alla fall, as usual :) Herrn sov hos mig, och igår satt vi mest och degade hela förmiddagen. Carro kom och hälsade på en stund med och vi satt och pratade och skratta en del.
Efter det blev det en sväng in till stan, sedan en snabbis till Mälis för att fira henne lite.

Efter en timme var jag dock tvungen att sticka, det var dags för spex. King Arthur - ett spex med drag i. Jag skrattade konstant i tre och en halv timme, så sjukt roligt var det. Lätt värt
varenda liten krona, och hade jag haft pengar så hade jag mer än gärna gått på det en gång till!
Att människor kan vara så sjukt duktiga, det kan jag bara inte förstå. Och jag råder alla som inte tänkt gå på spexet - TÄNK OM! Gå dit och skratta tills ni knappt kan andas längre, det gjorde jag. Och det var verkligen välspenderad tid av mitt liv!

Efter spexet missade jag bussen med fyra minuter, vilket gjorde att jag tog tag i mitt liv och traskade till Basse. Där satt man någon halvtimme, tills gänget skulle in till stan. Jag var trött och Carro var onykter, så vi gick hem istället för att hänga med dem.

Idag har det varit en del plugg, friluftsdagen är i stort sett klar, vilket känns skönt. Nu har vi legat och glott på lite tv, och om ett tag ska jag dra iväg till Jenn för att leka med henne! Lovely :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar