söndag 2 maj 2010

Plugg åde

Jepp. Idag har jag varit duktig. Först träffades vi i grupperna 1&2 för lite genomgång av kommande friluftsdag. Eller ja, lite manfall var det ju. Vi skulle varit åtta, tre var där.. Dock gjorde det inte så mycket, alla som inte var där hade bra anledningar till det, och vi fixade det rätt galant själva, jag, Carro & Bassebus. Även Collin kom och underhöll oss en liten stund med sin närvaro, alltid trevligt att se den mannen!
Sedan blev det lunch på 4kök för mig och Carro, och sedan drog jag mig hemåt. Väl här hemma har jag faktiskt börjat skriva på VFU-rapporten, har kommit en bit. Det känns skönt, den blir nog klar i tid. Eller, det är klart den blir. Om jag så ska sitta uppe hela sista natten så kommer den bli klar, jag lämnar inte in för sent. Nepps.

Skulle även städa lite, men det gick som det brukar. Inte alls. Bytte i alla fall lakan, för imorgon är det tvättning som gäller. Det behövs, jag börjar känna mig ganska klädeslös just nu. Kan det inte bara bli riktigt varmt så jag kan ränna runt i shorts igen? Bah.

Äsch, snart ska jag dra mig iväg, ska på kalas ute hos Uffe nämligen. Ska bli gutt :)
Och ikväll tror jag att jag ska över till Öst och Lundberg, har för mig att jag och damen pratade om Pearl Harbor ikväll. Hmm.. jaja, får ringa henne senare!

Men nähe, ska väl bädda färdigt och sedan sticker jag.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar