måndag 3 maj 2010

Ibland..

.. kan man bara inte sluta skratta. Haha världen är liten, och ibland är det så sjukt uppenbart vad folk håller på med. Men av alla människor.. haha ja, jösses.
Skrattat har jag även gjort massa idag med mina små barn på Vasaskolan. Jag vill stanna där för evigt, jag vill inte gå mer i skolan. Låt mig stanna!!!! Snacka om att ha träffat rätt på utbildning, så lovely.

Caroline är en annan som alltid får mig att le. Dagens;
C: "Är det vänster ringfinger man har förlovningsringen på?"
J: "Ja, vadådå?"
C: "Alltså, mitt högra ringfinger är snyggare än det vänstra, så då kan jag inte gifta mig!"
Vilka slusatser du drar ibland, hjärtat!
Haha.

Och så pratade jag med Marty i telefon, och nu saknar jag henne massa också. Bah. Jag vill nog tillbaka till skolan ändå..

Äh, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar