söndag 9 maj 2010

Som du kanske redan vet, jag är oslagbar

Ja, det är jag faktiskt. Vet inte varför, men den där känslan över att jag och allt runtomkring mig för tillfället är så jäkla bra, den kom precis över mig. Och jag ogillar den absolut inte måste jag säga!

Håller på att lägga upp lite bilder från i fredags med Yocke, sedan ska jag se om jag kan hitta något nagellack, och sedan blir det sängen. Ska på anställningsintervju klockan åtta imorgon, så det är dags att sova snart. Känns skönt att rutinerna med att gå upp tidigt består även om VFUn är över. Något jag önskar att den inte var, men jag råder inte över det.
Träffade förresten Jens igen igår, det var några veckor sedan. Har saknat min kära granne. Han är en lampa i mörkret liksom.
Men, så äre. Imorrn blir det som sagt anställningsintervju, sedan frukost med Yocke, plugg med gänget, simning med Marty & Carro och sedan dejt och plugg med sistnämnda dam. Me lik a lot.

PUSS

i fredags, på väg mot harrys med bästa kundvagnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar