lördag 15 maj 2010

En lördag

Jepp, idag är det lördag, och jag är rätt seg. Har smäckt i mig lite risgrynsgröt till frukost, det var inte fy skam inte! För tillfället håller jag på att ladda upp lite bilder från veckan, dels från friluftsdagen och dels från torsdagen hos Yoakim :)

Men torsdagen var mys med Yocke, Are och Fredrik. Massa OC, lite hockey och mycket öl.. Haha ja, roligt var det i alla fall!
Igår ringde de från omsorgen och berättade att jag FICK SOMMARJOBBET! Fyfan så gutt! Jag är så jäkla glad, det här kommer bli kanon. Och för första gången är jag inte sådär jättenervös (än så länge), jag känner att jag faktiskt kan göra det här och göra det bra. Så det ska bli riktigt roligt!

Igårkväll blev det fest hos Adam, riktigt roligt var det! Vilka stjärnor det finns i den här världen. Och så fick man ju omvärdera lite, och det tycker jag ju alltid om. Att bli överbevisad när jag tycker mindre bra om någon. Plus att jag fick träffa Emelie igen för första gången på sådär hundra år, så det var riktigt nice!
Blev dock en tidig hemgång med Östen, vilket var rätt skönt. Dock gjorde vi årets fail, vi missade vår busshållplats så vi fick gå en jävla bit sedan :P haha. Men så äre.

Idag ska jag städa och gå och ut och gå lite, och ikväll bär det av mot staun för fest hos Toof. Inte helt fel alltså, har inte träffat det där gänget på riktigt länge, så det ska bli sjukt roligt!
Men jaha, dags att göra något annat!
PUSS

Deni, Basse & jag, vid vårt vindskydd!


Jag, Are, Yocke och Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar