söndag 23 maj 2010

Bra dag!

Sjukt bra dag idag. Cyklade mig iväg till Collin och fick äntligen se herrns bunker. Satt och tjötade lite och när alla kommit började plugget. Det blev nog faktiskt riktigt bra, tror jag. Det känns bra i alla fall! Och att umgås med de där nötterna är ju aldrig fel. Basse och jag cyklade hem till honom för att hitta bok till mig, men den hade förflyttat sig till Basses hemstad, så istället blev det saft och rån. Massa snack, det är så skönt med den pojken. Han är en sådan där man kan prata om allt med, lillebrodern jag aldrig fick.
En annan man kan prata om allt med är Jenn! Åkte till henne och fick prata av mig lite, käka middag och skratta en del. Johan kom med, och han är bra för han skrattar åt mina skämt och jag åt hans :P haha. Så jäkla gött.
Nu är jag hemma och fortfarande helt proppmätt, fast det börjar gå ner lite. Tänkte ta mig ut och springa en sväng sedan om inte magen är helt full. I så fall blir det nog bara gå lite, för jag måste röra på mig i alla fall. Nu när jag kommit in i det tänker jag inte sluta, för jag vet ju att det är så jag mår som allra bäst. När jag aktiverar mig varje dag.

Det blir tidigt i säng idag i alla fall, imorgon är det lektion som gäller. Ska bli gött att vara utomhus hela dagen, hoppas bara på riktigt fint väder. Ungefär som det var igår och större delen av idag.

Men, dags att hitta på något vettigare.
PUSSjag och världens allra bästaste Jenn!

1 kommentar: