lördag 22 maj 2010

Duktig

Ja, jag känner mig riktigt duktig just nu, faktiskt. Har städat, och då menar jag STÄDAT! Har plockat undan, dammsugit, torkat golv, rensat lite och dammat. Har även tvättat massa kläder, så för tillfället slipper jag gå naken. Vilket känns skönt. Inte för att det är något fel på att vara naken i sig, men jag måste tänka på omvärlden! Och på böterna jag får om jag gör det..
Har även lagt in alla räkningar osv så de betalas på tisdag. Det blir en fattig månad den här månaden med, men vad hade jag väntat mig? Jag + pengar = inte bra. Eller jo, jag och mycket pengar går fint ihop, men lite pengar funkar inte riktigt. Men whattaeff som Mälis skulle sagt, i will survive liksom. Inte gnäller jag inte.

Duktigheten ska för övrigt få fortsätta finnas i min värld, nu ska jag nämligen ut och springa lite. Eller ja, jogga lär det ju bli, springa är inte min grej. Men jag ska ge mig ut i alla fall, känner att jag behöver röra på mig. Och senare ska jag med Carro till modehuset och leta kjol, och ikväll blir det fest + fotboll med mina fina klasskamrater. Gött säger vi om det :)

Så, ut med mig!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar