tisdag 25 maj 2010

Och jag har nya fräknar..

.. och prickigt sommarskinn. Och därför vill jag sjunga att sommaren är min.
Ja, det passar faktiskt riktigt bra in idag. För det är soligt ute, även om det kommer bli molnigt sedan. Och när jag tittade mig i spegeln förut (ja, vissa dagar gör jag faktiskt det) såg jag att mina näsa var helt täckt av fräknar. Jag tror inte jag har haft så mycket synliga fräknar sedan jag gick i typ sexan - and i love it. Sälensolen gjorde mig gott, för det var där de kom från början. Här har de bara fortsatt att utvecklas. Riktigt nice säger jag!

Idag har även pengarna kommit in på kontot. Ska strax bort till konsum för att köpa frulle, ett stort glas mjölk är något jag längtat efter ett tag nu! Så det ska bli riktigt gutt. Och den här gången ska jag försöka hålla i mina pengar ordentligt. Jag har några utsvävningar som jag vet om, men sedan ska de sitta åt. Jepp, i can do this, i know i can.
Kan andra så kan jag!

Men nähe, nu ska jag dra mig till konsum så jag hinner käka frulle innan jag ska till skolan!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar