onsdag 2 december 2009

Nyss hemkommen

Jepp, är relativt nyligten hemkommen från en heldag med Jenn :) En underbar dag, faktiskt. Började med simning, sedan blev det staun. Har köpt julklapp till syster, mamma och Kajsa. Så nu är det bara pappa kvar! Skönt känns det. Inhandlade även lite grejer till mig själv, vilket gör att jag blir en fattig dam denna månad. Men, så kan det gå ibland. Får helt enkelt ta mig i kragen och äta matlåda, så det så!

Efter det här inlägget slänger jag upp bilder från söndagens adventsmys med tjejerna, ska även försöka lägga upp filmen när Bea, Lisa och Emma sjunger. Funkar det så hurra för mig! :)

Gårdagen var nice, blev skola och sedan IKEA, sedan Buffy med Lollet. Lovely! Fasen vad jag kommer sakna vissa människor när det är dags för inriktningarna. Visst är många av de där små idrottarna helt underbara, men jag kommer ändå sakna tillexempel Marko och Adam och Erik och Lina och Lalle och David och hela det där patrasket. Faktiskt.

Men, nu ska jag lägga upp bilder och sedan ska jag gå ner och vara social med syster och far!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar