tisdag 22 december 2009

Hos Carro :)

Japp, jag sitter hos min sexistiska (hennes egna ord), knäppa, störda, underbara solstråle Caroline!
Vi har fikat, käkat mat o glass, kollat på "Hur tänker hon?" med Johan Rheborg. Skojar att man skrattar konstant med denna dam alltså. Fast det aset lämnar ju Kalmar imorgon för sitter förbannade skåneland. Det gillar vi fan inte alls. Men som tur är har jag ju nycklarna till hennes lägenhet, så jag kan gå in till henne och skratta åt hennes idioti även om hon inte är här :)

Ett annat mongo som åker hem imorgon är ju Erik, och det gillar jag inte. Blev faktiskt lite ledsen idag när vi sa hej då, man har ju ändå sett honom nästan varenda dag de senaste månaderna. Så det suger ju lite. Men så äre, efter jul är han tillbaka i rätt stad igen! Det är förbannat bra!

Men jahapp, imorgon är det dagen för dopparedagen som man säger. Och den är fylld av bra saker, det börjar redan på morgonen när mamsen och jag ska ta oss in till stan för att inhandla julklapp i form av vinterskor till mig. Sedan blir det klippning hos Cissi, lunch med henne, Katja och Mälis :) Underbart!

Men nu ska jag se till att umgås lite med min favoritskåning nu istället.
PUSS

1 kommentar:

  1. Naw hjärtAT kommer sakna diG!!!!!!!!
    gör nu inget dumt i min lägenhet fast mina lakan e rena :P
    Glöm inte mina FISKAR!!!:)
    LOVE

    SvaraRadera