tisdag 29 december 2009

Uttråkad

Yes. Det är jag, uttråkad. Har suttit och läst några söta fjortisbloggar, som faktiskt gjorde mig på bättre humör. Som vanligt. Man kan inte låta bli att le åt de där människorna! Mouhahahaha!

Var lite saknig en stund också, och det finns några människor jag kommer slänga mig över och hålla fast när de kommer tillbaka. De är ett par stycken, så jag får ta dem i omgångar helt enkelt. Men, Carro, Marko, Erik, Sanna, Bea, Basse o Adam (som iofs bor i rätt stad men som man inte ser röken av ändå) kan känna sig lite extra utpekade. Och kanske vara på sin vakt litegrann. Eller näe, jag tar er när ni minst anar det. MOUHAHAHA!
Så är det, helt enkelt.

Slockande förut en stund, och drömde konstigt. Jag undrar vad drömmar beror på egentligen. Forskare säger att det är saker som man upplevt eller tänkt under dagen som ska samlas i hjärnan och allt det där. Men denne person som jag drömde om har jag inte tänkt på alls på några dagar. Det är liksom inte någon som vandrar runt i mina tankar särskilt ofta.
Jag drömde att jag höll en person i handen. Det betyder "erotisk upplevelse som gör dig lycklig. Vem du håller i handen i drömmen spelar ingen roll i sammanhanget" enligt http://sjundesinnet.se. Det var ju spännande.
Enligt mina närmsta kan jag redan nu veta att de skulle säga att jag är kär (inte Mälis, hon tror på det där med drömtydning).
Enligt Freud betyder det väl att jag är besatt av sex eller något. Antagligen att jag har en fetish för händer som jag fick när något gick fel i den orala fasen.
Äh, så jag vet inte. Spännande var det i alla fall!

Läser för övrigt boken "Insidan" nu, av Liam Norberg. Han som spelade den blonde nissen i Sökarna. Vilket självklart får mig in på frasen "Han är lugn sa jag! Okeeeeej?". Givetvis.

Äh, dags för mig att göra något vettigare. Imorgon blire Hansa city med mor och sedan träning och så kanske lite lek med Lollo :)
PUSS

1 kommentar: