onsdag 2 december 2009

Nyss hemkommen - igen

Jepp! Återigen är jag hemma, och alldeles strax ska jag gå och sussa :)
Kvällen har spenderats i sällskap av damen några hundra meter bort, dvs. Titti. Riktigt nice. Först ett besök på Kalmar Stadsmission där jag fick kaffe och köpte Hjärtans fröjd och FUCKING ÅMÅL! Äntligen får jag se denna film som jag tjatat om så länge. Ja, jag har sett den förut, men det var längsedan, och ända sedan Bea och Basse började tjabba om Broder Daniel första nollningsveckan har jag velat se om den. Och, på fredag händer det. Då ska jag ta tid till mig själv och se denna underbara fantastiska älskade film. Så det så!

Efter stadsmissionen fick vi skjuts hem av Tittis far, och sedan blev det film och massa snack. Såg den siste samurajen, riktigt bra film! Härlig dag och kväll har det varit idag. Lovely!

Men, nu är det dags för mig att dra mig till sängen för att läsa lite som Slash, och sedan blir det soven. Imorgon är det dags för plugg igen!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar