lördag 5 december 2009

Tidsoptimist

Jag brukar inte vara det, men idag vet jag faktiskt inte hur jag hade tänkt. Egentligen så hade jag en lista på att;

  • träna
  • plugga
  • åka till confetti
  • systemet
  • Cissis dans
  • fixa mig
  • Jenns 20-årsfest

Den är lite ändrad. Nu är den;

  • duscha
  • stan
  • systemet
  • Cissis dans
  • Jenns 20-årsfest

så ja, det där med studerandet och tränandet får jag lägga på hyllan. Så även Confetti. För bussarna går ju som de går, vilket suger. Men jag ska in till stan och handla det sista till Jenn därinne, och sedan blire systemet. Efter det är det Cissigull som har dansupvisning, och sedan bär det av till djurängen för partaj :) Lovely, tycker jag faktiskt. Även om det inte går riktigt enligt den tidsplan jag planerat!

Sitter och lyssnar på massa fina låtar nu, typ Gabriellas sång och av längtan till dig. Riktigt gullig stämning har jag lyckats skaffa mig å mig själv.

Äh, har inte mkt att säga. Var hos Mälis igår, pluggade lite och kollade på idol. Calle och Erik gick vidare! Underbart var det, och ibland tror jag faktiskt att det finns hopp för svenska folket. För en gångs skull så tyckte de faktiskt som jag. Men, trots min kärlek till Calle, så måste Erik vinna. Allt annat är faktiskt fel. Så det så.
Men en sak är ju rätt sjuk. Med mig alltså. Jag är lite för insatt i det där, tror jag. Men känslorna. För igår när Calle gick vidare sken jag av lycka, och när Erik slog ut Tove, då var jag fuktig i ögonen. Seriöst. Jag blev förvånad själv.

Men det är som vanligt, jag bryr mig alldeles för mycket om allt och alla.
Faktiskt.

Äh, nu ska jag gå och duscha, och sedan blire en sväng in till staden. Ska ringa min kära vapendragare från den Läckande byn med och se om hon kanske vill joina mig? Om hon nu har vaknat än.. ;) Haha.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar