lördag 19 december 2009

Alltså

Så roligt som jag hade igår. Som jag skrattade, sjöng (skrek), dansade, pratade, skrattade, drack, skrattade, kramades, skrattade, sjöng (skrek)... Så underbart. Inga detaljer, men några små ljusglimtar:

  • Basse kom i tomteluva och slips
  • Ett visst hat väcktes mot Adam och Logge för deras attack mot mina fötter
  • Carros soffa är inte särskilt hållbar
  • Backstreet boys och Spice girls livar upp festen somfan!
  • Det är kallt att gå hem klockan mitt i natten under vintern

Äh, det händer så mycket mer, så mycket mer. Och det var så otroligt roligt. Så idag, ja, då jävlar mår jag som jag förtjänar. Dock mår jag bättre än jag trodde att jag skulle göra, med tanke på hur jag blandade igår.

Idag ska jag vara barnvakt med Kajsis, och det har jag sett fram emot hela veckan :) En hel kväll med henne och hennes underbara systersöner. Underbart!

Men nu ska jag lägga upp lite bilder, de hamnar på facebook. Får se om några landar här, men antagligen inte :P

PUSS

1 kommentar: