lördag 12 december 2009

Sjukt roligt!

Japp! Igår var det fest hos Deni, och sedan blev det palace. Sjukt roligt var det, och jag har kommit fram till att Palace är helt okej, bara man är med rätt folk. Jag menar, jag hade kul, på palace, en fredag. Så ja, bra var det. Adam och jag deklarerade högt och tydligt för alla att vi inte tänkte dansa, utan bara stå i baren. Det falerade, för jävlar vad vi dansade. Sjuk trevligt.
Träffade massa folk som jag inte sett på länge, och det var riktigt nice. Mest otippat var det dock att träffa min kära kusin, den var jag verkligen inte beredd på. Men trevligt, som alltid.

Idag har det blivit chill åde, har suttit och lyssnat på coldplay och spelat tv-spel. Och jag tror jag tänker fortsätta dagen och kvällen så, om inget annat kommer upp. Chill blir det ikväll i alla fall!

Äh, har inte mycket mer att säga än tack för igår, och ha det underbar.
PUSS

Lite pix från gårdagen, resten finns på facebook!




Deni och Marre :)


Moi!



Adam och Sandra :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar