tisdag 15 december 2009

So this is christmas..

.. eller så är det inte. Men snart är det, bara nio dagar kvar nu. Och i just denna sekund kom jag på att jag missat två dagar i min chokladkalender. Vilket är bra, det betyder två extra imorgon. För just nu är min mage full. Har nämligen varit hos mormor som fyllde år idag, käkat god mat, tårta, godis och haft trevligt. Fick träffa pojkarna för första gången på länge, och det är alltid lika bra :)
Blev nyss hemkörd av morbror, och nu sitter jag här i min ensamhet. Funderar på att gå och lägga mig och läsa en stund, och sedan sova. Chilla lite helt enkelt. Det är ju inget paradise ikväll, och Andra Avenyn har jag missat så mycket av, så det är inte kul att kolla på längre. Om det ens går fortfarande, vad vet jag?

Dagen spenderades i alla fall på CIS tillsammans med Adam. En helt okej dag, med en jäkla massa skratt, precis som vanligt med den herren. Och att återse CIS är faktiskt aldrig fel. Adam får dåliga vibbar av det, men jag älskade den skolan och folket som gick där, så jag har nästan bara glada minnen därifrån.

Igår blev det plugg och sedan tog jag bussen till Marcus, där jag fick kaffe och ballerinakex och massa prat. Sedan var han snäll och skjutsade hem mig och lådan med julsaker, så när jag kom hem var det bara att slänga på en julcd och börja pynta. Flyttlådorna tar ner stämningen lite, men en del juligt blev det i alla fall :)

Men, så ere.
Har inte mycket att säga om livet, så nu beger jag mig!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar