onsdag 9 december 2009

WOHOOO!

Inlägg number 200, here we come. Japp, så äre idag.
Like you care. NOT! Men så kan det gå ändå.

Har varit hos Lollet hela kvällen, som vanligt! Kollade massa Buffy, nu är det bara tre säsonger kvar. Och imorgon lär vi nästan kolla på en hel, för då ska jag faktiskt få ha en riktig myskväll med damen och sova över där. Känns så jäkla kul, var längesedan jag gjorde något sådant. Ska nog bjuda Lollo på tacos med, eller något annat, vi får helt enkelt se hur plånboken ser ut imorgon. Men så äre i alla fall :)

Men jahaja.
Har inte så mycket att berätta för världen. Jag tuggar på lite knäck och funderar på om jag ska duscha ikväll eller imorgon på morgonen. Funderar starkt på imorgon, faktiskt.

Fredag lär förresten bli en både bra och dålig dag. Kommer vakna upp i en soffa i funkabo, sedan blire hemåt för att, hör och häpna, städa. Det kommer bli tråkigt, men även fint. Är rätt trött på att bo i det där stöket som jag har nu. Dammråttorna börjar bli alldeles för stora, och jag har klivit sönder tre cd-skivor. Anar att det kan vara psp:t som ryker nästa gång, och det känns inte helt okej. Så på fredag är det jag som ska städa. Men på kvällen på fredagen, då jävlar blir det ös. Underbart att få partaja med gänget, + att Sandra ska med också, och jag har en svag aning om att det kommer bli många många skratt denna afton. Underbart! :)

Men nähe, nu ska jag kolla runt lite på det sista och sedan är det faktiskt dags att sova.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar