söndag 13 december 2009

Ensamtid

Japp. Hade lite ensamtid för mig själv igår. Eller egentid. Eller vad man nu ska kalla det. Omåttligt skönt var det i alla fall, man måste få lite sådan tid ibland. Ägnade dagen + kvällen åt att; spela Sims, lyssna på Coldplay (har hittat en ny favoritlåt!!! "Til Kingdom Come", underbar låt!), kolla på Simpsons, Family Guy, 2½ men, Paradise XL, läsa Slash och till slut även titta på Billy Madison, en film med Adam Sandler. Och Sandler brukar inte vara min favorit, men jävlar vilken bra film det var. Underbart.
Så ja, egentiden var faboulus. Att man sedan fick ett sms som visade att vissa människor är totalt dumma i huvudet, det är en annan sak. Du är konstig. Riktigt konstig. Och ibland undrar jag varför jag inte såg det innan. Men lustig, det är vad du är. Och sluta ränna runt och hota folk, det blir knappast bättre av det!

Idag är adventsmys med Lollo & Peter inplanerat, ska bara se om damen kan svara snart så jag får veta lite om livet. Sedan blir det även en tripp ut till Kajsa, och henne var längesedan man såg, så det ser jag verkligen fram emot :) Min gote!

Men jahapp, ska väl hitta på något annat spännande nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar