onsdag 23 december 2009

Så bra!

Japp, jag mår så bra idag. Även om jag hostar och nyser som en och annan jävel. Men det är sådant man får ta!
Var i alla fall i stan idag med mamsen och inhandlade julklapp till mig = vinterskor. Känns riktigt bra, och i love eurosko. De hade stövlar även till fetvadade människor som jag, så imorgon öppnar jag ett paket där det ligger ett par underbara varma fodrade stövlar. Jag är så glad! :)
Gick till Rylanders sedan och köpte julklapp till mig själv i form av "100 lätta låtar på gitarr". Underbart. Han i kassan på Rylanders slog in den till mig också :)
Köpte julklapp till pappa med, fast på inspiration.
Och så blev det klippning hos Cissi, nu är det riktigt kort i nacken. Me like a lot! Så jävla nice helt enkelt. Käkade lunch med henne, Katja, Mälis, Mattias och Simon också, på zorbas. Gott somfan och mätt somfan blev man.
Sedan fick jag skjuts av Läckebydamen hem, och jag julpyntade lite inne i huset :) Så nu ser man att det är julafton imorgon! Härligt härligt.
Resten av eftermiddagen har spenderats med gitarren (jag öppnade min egen julklapp en dag för tidigt. Hihi) och så har jag läst ut "bara inte du", så nu Slash, är jag back on track för dig och Guns. Det var inte länge jag var borta.

Blev väldigt glad förut också, fick sms av Marko där det stod att han saknade mig. Snacka om att det lyster upp dagen ännu mer :)
Fick ett sepesms av Erik med, och det gjorde mig inte direkt ledsen det heller!

Nu har jag käkat val för första gången i mitt liv, och det var riktigt gott. Så nu väntar jag på kaffe och saffranspannacotta till efterrätt!

Lyssnar på "av längtan till dig", i love it. Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=4RwHnbVIfPQ.

Men nu ska jag kolla på paradise hotel som jag missade både i söndags och måndags, och sedan blire mys.
PUSS

1 kommentar:

  1. Eddie älskar också den låten :) blir tyst varje gång, DET GILLAR JAG!

    Imorgon är det självaste dopparedagen och då ses vi mitt lilla hjärta!

    (Och förresten, du är inte fetvadad. Du är normal. För jag har nog samma omkrets som dig och inte fan är jag, eller du, fetvadad. Det går jag då RAAAAKT inte med på. Ses imorgon, saknar dig!)

    SvaraRadera