fredag 11 december 2009

Fredaaaaaag

Yes, idag är det fredag. Vilket för mig betyder städdag, och ikväll äre fest hos Deni som gäller :) Känns rätt fett gutt faktiskt. Ska bara fundera ut något att ha på mig, men det löser sig alltid.

Igår blev det mys hos Lollet. Vi hade det riktigt mys med mammas pojkar, paradise hotel, buffy, chips, öl och godis. Och så förstås massa snack och skratt, som alltid :)
Vaknade upp runt halv elva, och då drog jag mitt strå till stacken och diskade åt damen. Runt halv tolv-tolv kom Peter hem, och efter vi glott färdigt på avsnittet av Buffy som vi höll på med, hoppade jag upp på min racercykel och drog mig hemåt. Fort gick det inte, för motvind var det, men hem kom jag.
Så nu har jag städat och rensat lite, är inte helt färdig, men det ser ut som ett rum igen i alla fall. Har även läst lite i Slash, förbannat bra bok. Faktiskt.

Tog en paus i städandet och sitter och spelar lite farmville nu. Borde kanske införskaffa mig ett liv istället, men det verkar så förbannat jobbigt!

Funderar starkt på att mordhota Deni ikväll också om jag inte får se idol. Vilket jag verkligen verkligen verkligen hoppas jag får. Känns inte helt nice om jag inte får det, eftersom det faktiskt är final och det är mina favoriter, Erik och Calle, som är i finalen. Så det så!

Men äh, ska hitte på något annat nu.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar