torsdag 24 december 2009

Ljug

Jepp, det var ett litet ljug förut när jag skrev att det var allt för idag. För tydligen så var det inte så. Blev jullunch med mamma, mormor, kusin Petter, Uffe och Lasse förut. Sedan bar det av ut till Boholmarna för att fira lite jul med morbror och familj. Riktigt mys faktiskt. Fick paket med, men jag säger inte vad som var i eftersom syster får ett likadant imorgon och hon kanske hinner läsa det här innan :P haha.

Kajsa kom och hämtade mig och efter en liten sväng hemom för att hämta alkohol drog vi oss ut till tegelbyn. Så här sitter vi nu. Kajsa har använt sin älskade dammsugare för första gången, just nu går hon runt och sjunger på Telletubbies. Jag vet inte riktigt vad det är med henne, men jag gillar det.
Denna underbara människa har för övrigt givit mig världens bästa film i julklapp, dvs. Döda poeters sällskap. Vilken vi antagligen ska titta på imorgon kväll. Lovely, det finns inget annat ord för det!

Ikväll blir det mys med henne, Martin och Vickan, mycket möjligt att det blir midnattsmässa för mig för första gången någonsin.

Äh, ska ta och umgås lite med damen nu. Käka chirre ådedåva!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar