måndag 14 december 2009

Pluggar

Sitter för ovanlighetens skull på högskolebiblan och pluggar. Idag är jag inte ensam, jag har mina kära herrar Öst och Lind med mig. Det gick bra i början, men nu går det bara neråt, så att säga. Vi kommer faktiskt ingenvart alls. Men sådant är livet ibland, jag får slå dem lite så kanske det händer något ^^ fast antagligen inte.

Det var mys hos Kajsa igår i alla fall, fick glögg och pepparkakor och muffins och grejer. Riktigt nice faktiskt. Blev även utsedd till andre-barnvakt på lördag, vilket jag tycker låter som en väldigt trevlig och mysig idé :) Så det blir en najs helg, fest på fredag och mys i nybro på lördag.

Ikväll blir det nog en sväng till Marcus för lite kaffe och hämta julsaker. Hoppas bara på att han kan köra mig hem också, det vore trevligt. Ananrs får jag traska med låda, och det blir svårt. Eller i alla fall jobbigt.

Äh, dags att göra något.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar