lördag 5 december 2009

Det finaste någon kan få

varje liten sak som du gör
varje liten sak som jag hör
får mig att förstå
att en vän som är så
är det finaste någon kan få


Japp, den lyssnar jag på nu, med Molly Sandén. Den väcker minnen. Det var en låt som jag och André lyssnade på 24/7 när vi umgicks för några år sedan. Det måste ha varit på CIS-tiden, för den nämnde mannen gjorde om låten så att några av de arbetande på skolan var med. Den blev inte riktigt så fin som originalet då. Men rolig var det. Det var på den där tiden när jag spöade honom i FIFA konstant, då när vi umgicks hela tiden.
Då när vi skrattade jämt.
Då när vi delade det mesta.
Då när vi var bästa vänner.



Och André, min bästa vän, jag saknar dig något otroligt. Du var en av mina absolut bästa vänner, trots alla våra bråk och grejer och skit som kom ibland. Men vi växte väl ifrån varandra. Och mycket av det är nog mitt fel, fast inte bara. Dock är du saknad, och jag vill att du ska veta att du betyder massa för mig fortfarande.


Så det så.


Jag älskar dig fortfarande.

http://www.youtube.com/watch?v=-AQxzeazcfY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar