lördag 26 december 2009

SepeMälis!

Jepp, henne är jag och pluggar med nu. Hemma hos henne. Snart ska jag få mat med, tror jag. Hon sa det i alla fall.
Pluggandet går sådär, ska se till att bli klar med moment b snart, så jag kan göra klart kompleteringen och skicka iväg den till Mats sedan. Då blir väl han nöjd i alla fall. Hoppas jag.

Är fruktansvärt trött i huvudet. Men det blir säkert bättre snart, fick guida Melissa lite hur man gjorde som vanligt, hon är ju inte så hajpad på det där och jag vill inte dricka vatten med kaffesmak :P haha.

Nu sitter hon och mimar till "I was made for loving you, baby". Vet inte om den heter så, men ni fattar grejen. Söt är hon i alla fall ;) Haha.

Kom på att jag saknar folk rätt mycket nu. Även om jag faktiskt fyllt de här dagarna med människor jag verkligen tycker om (familjen, Jenn, Kajsa, Katja, Melissa, Bea, Cissi) så är det något som saknas. Eller snarare några. Men det är nog mycket vetskapen om att det är en del dagar kvar tills jag ser dem igen som gör det så jobbigt, tror jag.
Men, jag längtar faktiskt otroligt mycket till skolan igen. Jag vill ha alla mina bästa i den här staden, inte bara en del av dem.
Dock, när jag känner mig som mest saknig läser jag alla störda sms och kollar på lite filmer, och sedan känns det nästan som att puckona är här igen :) Det är underbart.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar