torsdag 10 december 2009

BRA DAG!

Jepp, det måste jag säga. Det började med tidig uppstigning, eftersom det var tidig skola. Dock var jag smart och duschade igårkväll istället för i morse, så där tjänade jag en halvtimme. Fast mitt hår såg ut somfan, men det är ingenting som inte plattång och en mössa kan rädda. Faktiskt. Men så blev det dags för examination, vilket var.. spännande. Vet inte riktigt hur det gick till, men på något sätt fick alla godkänt även om inte alla var aktiva. Som man skulle vara.
Så efter diskussionen satt jag och Erik och förbannade världen och högskolan lite, och sedan snackade vi skit i två timmar. Så jäkla skönt att bara sitta och chilla med den mannen igen, jag har saknat det somfan.
Jag och Adam tog sedan en tripp till CIS för att snacka med Karolin. Det gick sig inte riktigt eftersom hon satt i möte, men vi fick i alla fall se lite ombyggnationer, och jösses vad fin kafeterian har blivit. Sedan blev det lunch, kebabsallad på Skafferiet, och så drog vi oss till systemet för att inhandla lite alkoholhaltiga drycker till morgondagens partaj!
Riktigt nice att umgås med dessa två herrar idag, och nästa vecka har jag blivit lovad pluggsällskap på biblan av tidigare nämnda. Känns helt okej, faktiskt. Riktigt gutt om jag ska vara ärlig!

Har tränat med, och om en stund ska jag dra mig till Lollo för att umgås med henne hela kvällen :) Det ska bli riktigt mys att bara ha en tjejkväll med denna dam, fylld av Buffy och lite paradise och lite mammas pojkar. Lovely :)

Men, nu ska jag dona lite och sedan dra till damen.
PUSS

1 kommentar:

  1. haha, ja möjligt att det är det det heter :P asså, det är ju inte exakt som det, men det är att man ska skjuta på bollar och att taket åker ner och man dör om man har för många bollar. det finns ju miljoner varianter som du vet :P

    SvaraRadera