söndag 6 december 2009

Kärlek!

Japp, kärlek sprider jag till alla de underbara människor jag träffade igår.
Katja, min prinsessa, och Simon kom och hämtade mig och vi drog in till staden för lunch och lite handling. Sedan bar det av mot sporthallen för att se när Cissan dansade. Riktigt mys var det, och alla var så himla duktiga!

Efter detta åkte jag till Jenn, för 20-årsfest. Det blev ett jäkla röj som alltid, och förbannat roligt. "Alltså, den där Edward i Twillinglight!" jadu Jonas.. ;) Haha. Vi drog oss mot palatset där vi dansade som galningar. Hittade massa folk som man inte sett på länge, som Hauke, Anders och Anna tillexempel. Hittade även Bea, Sanna och Dessi och dansade lite med dem :)

Idagen har det blivit lite film och snack, och nu har jag även sett min älskar Fucking Åmål igen! Underbart! Ska iväg till Katja om en stundis på adventsmys, helt enkelt lovely. Dock har studerandet fått lida, men imorgon ska jag ta tag i det och göra färdigt frågorna. Faktiskt.

Äh, ska lägga upp lite bilder från gårdagen/kvällen nu, de landar på facebook. Orkar inte kämpet med att lägga upp dem här!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar