lördag 26 december 2009

Slagsmål

Jepp. Nu är jag hemkommen från att ha slagits med människor på stan i flera timmar. Tur att man visste ungefär vad man skulle ha i alla fall, så det gick rätt bra ändå. Köpte mig ett par ofantligt vidriga termobyxor. Men jag tänkte såhär va; ingen är snygg i termobyxor, så ska man vara ful så kan man lika ta i ordenligt och göra något roligt av det. Helt enkelt.
Inhandlade även ett par shorts och lite nödvändigheter i kampen mot finnarna (inte de från SKB) och en tidning för att belöna mig själv lite. Och så fick jag förstås massa kvalitetstid med Jenn, vilket alltid är bra. Jag är så glad att jag har dig :)
Men det som gjorde mig absolut gladast denna dag, det var faktiskt att se ett ansikte som jag inte sett på hur länge som helst. Senast var någon gång i juni i år, när detta ansikte tog studenten. Jag pratar förstås om André! Inte den polska biten, utan den svenska som är 90-talist och var en av de som gjorde dagarna på CIS sådär fantastiskt underbara. Fasen vad det var roligt att träffa dig igen, min vän :)

Om en stund ska jag köra in mamma och pappa till stan, och sedan drar jag mig bort till Mälis för att plugga, dricka kaffe och snacka massa skit! Underbart. Ska bli klar med moment b och kompleteringen till tråk-Mats den förste har jag tänkt mig.

Jahapp, sitter och lyssnar på underbara Winnerbäck idag, det är så mycket kärlek så det finns inte. Underbart :)

Berätta hur du gör
Berätta hur du gör
Och jag ska utstå all den ensamhet
som följer när du går
Om du berättar hur du gör

Vackert så det förslår helt enkelt.

Men nu är det dags för mig att greja lite saker, sedan bär det av.
PUSS

1 kommentar:

  1. nödvändigheter i kampen mot finnarna (inte de från SKB) - hahahhahaha jag dör. hahahha detta fick mig verkligen att asgarva bull, hahaha

    SvaraRadera