fredag 4 december 2009

Fredag

Yes, idag är det fredag. Och som vanligt spenderar jag tid på högskolebiblan. Vad annars, liksom? Det här är mitt andra hem, och jag gillar det faktiskt. I vanliga fall. Idag är det tråkigt, för jag är ensam och jag vet ärligt talat inte riktigt vad jag håller på med.
Plus att det är väldigt mycket annat som kretsar i min hjärna just nu. Vill inte ha ledsna vänner runtomkring mig, jag gillar det inte, inte alls. Inte när jag själv mår så förbannat bra. Näe, det tycker jag inte om, verkligen inte.

Ikväll blir det nog mys med Mälis, och det är nice, för det var längesedan jag fick umgås med henne ordentligt. Jag saknar min Chili, även om jag ser henne nästan varje dag.

Imorgon är det träning, plugg och sedan Jenns 20-årsfest som gäller. Ska bli så kul att festa med det där gänget igen. Det är ju enda folket jag faktiskt kan ha roligt på palace med, så det ska bli härligt :)

Veckans bästa har förresten varit mina underbara klasskamrater. Ni får mig att skratta konstant, and i love it. Att herr Öst kom tillbaka till skolan igår igen sög inte heller dase. Öst, Lind och Tomasek är de tre jag kommer sakna mest när AU1 är över. bah!

Men jaha, dags att återgå till studerandet nu.
See ya
PUSS


R, jag tänker på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar