söndag 20 december 2009

Slut

Japp. Helt totalt jävla slut är jag i hela kroppen. Körde ett hårdpass på gymet, och det var fruktansvärt skönt. Så har jag inte sovit mer än fyra timmar inatt, plus att jag ska ut och gå med Titti senare. Jösses vad jag kommer sova gott inatt! Skööööööööööönt!

Lite spännande på gymet, en man i sisådär 30-årsåldern kom fram när jag satt och körde ryggmaskin:
han: "mummelmummelmummel"
jag: va? heheheh
han: "Går du ofta hit?"
Jösses. Hej, ragga på gymet. Hej, stör mitt i en övning. Hej, gå på yngre tjejer. Hejhej!
Nejmen seriöst, ragga på gymet är klart att man kan göra, men inte gå fram mitt i en övning när offret i fråga sitter och svettas som en idiot. Nu är jag dum, i och för sig. För hade han varit snygg så hade jag inte wajnat, det vet jag ju. Men han var inte vacker. Plus att han var gammal. Äh, det var lite läskigt. Men tack vare att han stod vid utgången i trehundra år så bestämde jag mig för att köra lite extra, för jag orkade inte vara trevlig, så han gjorde ju att jag tränade lite mer. Körde kondition, och det behövs! Fast den är faktiskt bättre än jag trodde, jag dog inte. Bara nästan.
Så ett litet plus i kanten var det ju.

Jaojao, nu ska jag gå ner och vila lite och läsa Slash, så jag är pigg och trevlig när mamsen kommer hem senare :) Har tänkt umgås lite med henne ikväll, hon har ju varit borta i Norge, som vanligt.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar