tisdag 29 december 2009

Back on track

Jepp, jag är tillbaka i mitt andra hem, dvs. högskolebiblan. Känns faktiskt rätt bra, på något konstigt vis har jag saknat det. Jag känner mig ganska hemma här. Faktiskt.
Men så är det väl när man spenderar mycket tid på ett ställe, i guess.
Sitter här med Kajsa, hon försöker plugga, men hon är störd så det går inte så bra. Fast det är väl därför jag gillar henne, på grund av hennes stördhet liksom.

Igår var jag på bio med Mälis, vi var på Avatar. Sjukt bra film måste jag säga! Men på väg hem därifrån höll jag på att döda alla idioter som inte kan ha uppsikt när de backar. Och alla de som inte har reflex. Jag hatar alla som inte har reflex. Bara så ni vet. Det är viktigt, och det är en billig säkerhetsåtgärd. Är det någon i min närhet som känner att de behöver en så har jag nog någon till övers. För gå för helvete inte runt utan reflexer mitt i natten! Eller över huvudtaget efter mörkret har kommit. Så det så.

Men, ikväll blire antingen mys med Lollet, eller, om det blir som planerades igår, umgängen med André och Mälis. Och det skulle vara sjukt trevligt, för André har jag inte umgåtts med på hur länge som helst. Jag saknar faktiskt min polack ibland.

Men, nu ska jag gå ner och se om jag hitta lite böcker så jag kan göra källförteckning.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar