söndag 27 december 2009

@ Mälis

Är hos Mälis idag igen. Och det är nice somfan. Jag är klar med miljögrejen, skickade in den nyss. Är för tillfället även klar med moment b, ska redigera den lite sedan när vi haft diskussionen i gruppen om jag hittar något mer vettigt efter det.

Är trött som en get, tror jag sov alldeles för länge inatt. Eller, jag vet att jag gjorde det. Men jag drömde så bra när jag vaknade i morse, så jag försökte somna om och komma tillbaka till den drömmen. Vilket faktiskt lyckades ett par gånger, men till slut var det bara dags att dra sig upp och dricka kaffe. Kaffe är bra, mycket bra :)

Jag blir så trött när människor inte tänker efter före. Varför är det så svårt? GAAAAAAAH jag blir SÅ TRÖTT! Just nu behöver jag de där nötterna långtifrån som alltid får mig att le. VARFÖR kan ni inte hålla er i rätt stad?

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar