måndag 21 december 2009

Hik-biblan

Japp, här sitter jag igen. As usual. Med Erik. Adam var här förut, han gick. Fast Mälis och Emma kom ungefär samtidigt och det var ju inte så dumt. Även om Melissa ha en tendens att prata mer än hon pluggar ;) haha.

Idag åkte Sanna hem till byn, och det var tråkigt. Snart åker Carro med. Alla är borta snart. Jag tycker inte om det, inte alls faktiskt. De borde stanna här, allihopa. Vi skulle kunnat dra till med en sjuhelvetes nyårsfest.. men näe, alla bara åker :(
Dock börjar det kanske ordna upp sig med festandet på nyår i alla fall, har lite alternativ som jag överväger och ett som jag ska försöka ordna upp lite. Så det kan gå, och förhoppningsvis blir det med mina nyvunna idioter :)

Äh, ska försöka studera lite mer nu. Kanske. Blir nog lite fika med Mälis och Emma sedan kanske, och sedan vidare till Jenn&Johan för mer fika. Det är nice somfan :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar