tisdag 8 december 2009

Spännande

Jo, det skulle man nog kunna kalla det. Föreläsningen idag var inte det, men att umgås med Adam och Erik är det alltid. Jävlarimig vad jag skrattar konstant. Och Sandra gör ju inte saken sämre precis. Carro däremot ska ha spö idag, helt enkelt.
En annan som är ganska irriterande är någon som jag inte vet namnet på, men som jag kan hela failmjen+vänner om. Ofrivilligt. Jösses amalia, det säger jag bara!

Äh, jag ska egentligen plugga nu. Borde ta tag i det där så jag kan åka till Lousie sedan och glo på Buffy :) Så ja, dags att göra det.

Fick tillbaka värdegrundstentan förut med förresten, och G stod det på den! JAAAA säger vi om det, för jag var stensäker på att ett litet U väntade på mig. Så just nu är det ungefär samma lycka i mig som det var när jag fick G i matte b på gymnaiset. Halleluja :)

Så, dags för plugg.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar