torsdag 17 december 2009

Trevlig dag

Japp, en riktigt trevlig dag har jag haft idag. Om än förbannat kall. Gick tidigt till bussen för att inte missa den. Bussen var 20 minuter sen istället. Jag frös. Jag förbannade. Jag frös. Och frös lite till. Det tog en timme att få tillbaka värmen, och precis när jag börjat känna mig lite levande igen, då slutar lektionen. Spännande.
MEN jag gick hem med Carro, sedan satt vi där och mös och drack kaffe och pratade. Drog en runda på stan för lite lunch och inhandling av vissa saker, och sedan vidare hem till Carro igen för mer kaffe och mer snack. Du är min stjärna! :)

Efter Carro blev det träning, och sedan pratade jag med damen Andersson i telefon medan jag väntade på bussen. Tog mig hemåt och nu arbetar jag starkt på att inte förfrysa. Ska gå ner till brasan i vardagsrummet och rulla ihop mig framför den snart, tror jag.
Leka katt helt enkelt.

Men, ska drao. Om någon vill läsa om mitt år 2009 så är det en lista i föregående inlägg. Bar alite info.
PUSS

1 kommentar: