söndag 20 december 2009

Hemma!

Haha japp, nu är jag hemma igen. Var riktigt mys igår med Lundbergs :)
Idag började dagen hyffs, vaknade av att barnen grät vid 07 så det var bara att stiga upp och göra mat till dem. Minstingen var så ledsen, han grät så han knappt kunde äta. Stackarn. Men sedan sussade han sött i några timmar igen, innan det var dags för riktigt frukost. När vi skulle åka mot föräldrarna Lundberg hittades först inte plånboken, sedan dog bilen. Så där satt vi i en död bil med två barn och Kajsas plånbok borta.
Dock hittade jag plånkan i skötväskan, och Dennis kom och hjälpte till att starta bilen med startkablar. Jag åkte med honom bort till deras lägenhet, och därifrån körde jag clion till tegelviken, medan Kajsa körde barnen. Vilken underbar bil clion är!
Det blev lite kaffe och isärskruvning av bord hos Kajsa, innan det var dags för henne att köra hem mig och sedan åka vidare till arbetet. Så nu sitter jag här, och snart ska jag åka och träna. Ska bli riktigt skönt :)

Annars blir det nog lugnt ikväll, blev bara 4 timmars sömn inatt, så det behövs. Kanske går ut och går en sväng med Titti senare :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar