lördag 19 december 2009

Väntar..

.. på fröken Lundberg. Hon ska nämligen komma och hämta mig snart, för det är dags för lite barnvaktning i den nya bron i kväll. Riktigt härligt ska det bli, få umgås med en av de absolut bästa, + två av världens absolut sötaste barn. Kan en lördagskväll spenderas mycket bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det.

Så nu väntar jag på damen i fråga. Fick fyr i brasan förut, så det är rätt varmt och skönt nere i vardagsrummet nu. Jag börjar bli en jävel på det där! Duktig är jag. Låg och läste lite Slash med, kurerade kroppen med knäckebröd + salami och vatten.
När jag en vacker dag flyttar hemifrån, kommer jag att leva på knäckebröd och mjölk. Det är så förbannat gott, helt enkelt. Och så är det billigt, och nyttigt, och bra för tänderna. Se, så fint allt blev.
Dock är jag fruktanslöst sugen på lite vidrigt fet äcklig donkenmat, som vanligt såhär dagen efter. Vi får se vad det blir till middag därute i nybban ikvällen!

Men nu ska jag ta och hitta på något bättre.. eller gå ner och lägga mig en stund till. Får se.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar