måndag 28 december 2009

Kaffe

Japp, kaffe är min räddning i livet. Sov för länge idag - igen. Väcktes av ett sms från en pyssling som ville låna lite anteckningar till en tenta, och det var bra, för det drog mig uppåt. Så jag har käkat frulle, druckit kaffe och skickat iväg anteckningar.

Annars blir det nog en bra dag idag. Ska ut och gå med titti om några timmar, det behövs. Har inte tränat på en vecka eftersom jag varit så förkyld, så gå ut och gå är bra. Det är dags att ta tag i det igen, nu när jag börjar bli frisk åde.
Ikväll blire bio med Mälis, Avatar! Försökte övertala henne att vi skulle åka till o-hamn eller emmaboda för att se den i 3D, men det gick inte så bra. Så får se den som vanligt istället, men jag tror det blir gutt ändå :)

Imorrn blire i alla fall simning med Jenn, och på onsdag ska jag ha lite mys med Lollo tror jag :) Var jättelängesedan jag träffade henne nu, så det ska bli riktigt nice!

Nyår är det snart med, ja.. och jag har faktiskt ingen aning om hur det ser ut. Har blivit bjuden på middag med mina bästa hemma hos Alex, men det ryktas även om fest hos en annan vän, så jag vet inte. Vet inte riktigt vad jag ska göra och vart jag ska ta vägen.
Men det är sådan man märker, det är ju flera dagar kvar. Har i alla fall tackat ja preliminärt till Cissi & Alex, så vi får se vart det slutar.
Jag hatar när jag velar såhär, men jag vill ha en riktigt rolig kväll och det får jag på båda hållen som just nu är valbara.. We will see, we will see så att säga!

Äh, nu ska jag.. jag vet inte. Inte sitta här längre i alla fall. Funderar på att duscha, men det kanske är bättre att göra efter jag har traskat med Titti. Funderar även på att gå ner och plinka lite på gitarren..
Ja, så får det blir.
Gitarren, here i come!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar