torsdag 17 december 2009

Sammanfattning 2009

Här är en lista, en sammanfattning av mitt 2009. Den som orkar och är intresserad, ta er igenom. Mycket spännande har hänt detta år!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog körkort, upplevde en vecka i ett hus fullt av människor, handlade på systemet, började högskolan + allt som hör därtill (som capsing, lambo, sittningar etc), bröt upp ett förhållande.

Höll du några av dina nyårslöften?
Eftersom jag förra året inte gjorde det, så hade jag inga i år.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp, inte vad jag minns :P

Dog någon som stod dig nära?
Näe, men någon jag känt mycket länge. Det var inte roligt någonstans.

Vilka länder besökte du?
Danmark

Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010?
Mer tid med mina vänner <3

Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
20 juli, en förbannat underbar födelsedag! (tack alla ni som gjorde den så underbar). 31 augusti, dagen då högskolan började.

Vad var din största framgång 2009?
Ta körkort och göra livsförändringar så att allt bara blev bättre och bättre.

Största misstaget?
Vet inte om det blivi så många sådana i år.. kanske att jag inte fanns där tillräckligt för en vän i nöd.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkylningar åde i sjukdomsväg. Ramlade i en trappa och slog i båda smalbenen så jag har lite fina ärr där i skadeväg.

Bästa köpet?
Nya mobilen, träningskort på nautilus.

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, Danmarksresan, studiematerial, alkohol, snus.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina bästa vänner på min 20-årsdag. Och folket på högskolan, de lyfte och lyfter mig fortfarande konstant!

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
"I'm forever blowing bubbles", "Hvad gör vi nu, lille du", "jag ger dig min morgon", "when we where winning".

Vart du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Betydligt mycket gladare!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig, som vanligt.

Hur tillbringar du julen?
Först hr i hemmets lugna vrå, sedan hos Kajsa :D

Blev du kär i år?
Njae. Eller jo, det blev jag väl. Men det dog :P

Favoritprogram på tv?
Paradise Hotel (hihi) och Andra Avenyn förstås!

Bästa boken du läste i år?
Ingen aning. Milleniumtriologin, Harry Potter, Twilight

Största musikaliska upptäckten?
Vet inte. Idol-Calle :P

Något du önskade dig och fick är du fyllde år?
Spel :D

Något du önskade dig men inte fick?
Dator :P

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var på systemet, fikade hos Marcus, festade till det rejält i Läckeby!

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Näe, inte mkt. Allting var inte perfekt, men man lär sig av sina misstag.

Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Jeansleggings :P

Vad fick dig att må bra?
Mina fantastiska vänner, de gamla, men särskilt de underbara nya på HiK!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Willan som vanligt, och så Edward förstås :P

Vem saknade du?
Mest André tror jag.

De bästa nya människorna du träffade?
De är så många;
Carro, Erik, Adam, Sanna, Robin, Deni, Lalle, Bea, Basse, Sandra, Marko, Magnus, Jens.. högen på högskolan helt enkelt :)

Sådärja.
Det var mitt 2009. Och nu ser jag fram emot ett riktigt skönt 2010 med massa skratt, precis som slutet av 2009 hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar