torsdag 31 december 2009

Gott nytt åde dåva!

Japp, som man säger här i kälmä:
Gott nytt åå, åde dåva!
Önskas alla. Av Ingrid a.k.a Bull.
Faktiskt.

Annars så har dagen börjar hyffs. Sov lite halvtaskigt inatt, för igår när jag var hos Lollo så var Peter en snäll själ och brände Paranormal Activity till mig. I början kände jag att det var fanimej ingen läskig film. Men slutet alltså. Herre jösses. Tur att jag har övat i många år på det där med att lugna ner mig efter skräckfilmer, så somna kunde jag. Även om det för första gången på länge blev lite mardrömmar efter en film. Vilket betyder att den måste vara läskig i alla fall. Funderar på att ta med den till Bea för att skrämma upp henne och Mälis lite.. MOUHAHAHAHAHA! Näe, det lär inte hända. De lär döda mig.

Men annars har jag badat och donat naglar åde. Dock har jag en förbannad nagel som har stört mig hela tiden. Har fått måla om den inte mindre än tre (!!) gånger. Så nu sista gången när den fuckade sig så tänkte jag; FUCK YOU! och så donar jag den ikväll istället.

Ska på bio med mor och far vid kvart över två, luftslottet som sprängdes. Sedan blire fyrverkerier med dem, och efter det en tripp till Carros för att göra mig i ordning. Kvällen ska spenderas hos Cissi o Alex med de bästa. Lovely :)

Jaojao, inte mycket att meddela världen, men det här blir mitt sista inlägg för i år, så ha en underbar dag/kväll/natt så ses vi igen nästa år!

PUSS

2 kommentarer:

  1. ta inte med den! jag kommer dö!, tar med mig min ipod och kommer sitta o blunda hela filmen!!

    SvaraRadera