fredag 18 december 2009

Nanig

Jepp, det är jag faktiskt. Litegrann. Fast är ändå pigg liksom. Äh, jag fattar inte riktigt själv. Gick upp vid ju i morse, syster + Fredde anlände runt halv och vi åkte in till stationen. De lämnade bilen i mitt förvar och sedan brummade jag iväg till simhallen för att simma lite med bästa Jenn :)
Efter simningen åkte jag och Carro till Maxi och systembolaget för att handla lite, och när jag dumpat henne körde jag norrut. Tog en liten extrasväng förbi Läckeby bara för att det är så skönt att köra bil och lyssna på älskade Winnerbäck! Underbart.

Ikväll är det jag som blir kanakas, och jag hoppas på många med mig, hos Carro :) Ska bli en riktigt skön kväll med några av de bästa. Lovely!

Men, ska dra och vila lite nu så jag orkar hålla igång hela kvällen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar