onsdag 30 december 2009

Tröttttttttttttttt

Sjukt trött är jag.
Men dagen har varit nice, än så länge. Var med mamma på Modehuset förut för att leta nyråskläder. Hade inte mycket hopp om detta, men Cubus leverar alltid och hem traskade jag med finfin klänning. Eller ne, jag traskade inte, klänningen åkte hem i bilen med mamma. Men ni fattar grejen.
Efter detta inköp blev jag körd till nautilus där lite hårdträning kördes. Förbannat skönt måste jag säga. Och riktigt härligt att äntligen kunna träna till min egen musik igen. Tack igen mormor för mp3n! Underbart.
Drog en sväng till systemet med, kom på att var jag än hamnar imorrn kväll så måste jag ju ha något att dricka. Så det blev lite öl åde, as usual. Man ska dricka gott på nyår. I och för sig dricker jag alltid öl.. Men ni fattar grejen.

Nu är jag homie igen, som sagt. Ska sova lite sedan, tror jag, innan maten. Ska leka med Lollet senare, och då är det bra om jag är lite pigg i alla fall :p haha.

Äh, har inte mycket viktigt att säga faktiskt, så hare nice så ses vi.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar