söndag 27 december 2009

Huvudvärk

Ja, en smärtande ila har jag i mitt huvud. Det gör ont helt enkelt. Har tagit några panodil nu, så jag hoppas det försvinner snart.
Mälis och jag kom fram till att det är nog är koffeinbrist. blev bara en kopp kaffe idag på morgonen, och om man jämför med mina vanliga cirkus fem under dagen så är det ganska lite. Drack en kopp Mors lilla olle-té hos Mälis förut i och för sig, men jag tror man måste dricka typ tio koppar eller något för att få samma koffeinhalt som från kaffe, så det räckte liksom inte.
Äh, ska ändå gå och lägga mig snart så jag hoppas det går över :)

Tänkte förresten åka upp till sthlm förut och döda en av mina kära vänner, då han fick mig att tro att jag inte skulle få se hans lilla nuna igen på länge länge. Det var inte långtifrån alltså. Men, jag fick lite räddande besked, så än behöver han inte avlivas. Gör inte sådär emot mig, pojksatan. Jag blev faktiskt rätt ledsen i ögat. Bah!

Äh, så äre. Är på sluttampen av Slash nu, så läser nog ut den ikväll eller imorgon. Sedan ska jag ta tag i böckerna jag fick av syster i juleklapp! Ska bara fundera ut vilken jag ska börja med.. hihi :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar