söndag 20 december 2009

Myser :)

Ja, just nu sitter jag i Nybro och myser. Kajsa står i duschen och jag väntar på att filmen på tv ska börja igen efter reklamavbrottet. Har snott till mig Hannah och Jonathans dator en stund för att checka läget lite. Och jag blir bara mer och mer säker, jag ska skaffa mig en sån här liten jävel. Underbart ju :) Kajsa hatar det, men tycker det är perfekt storlek på den. Och för att citera Mats igår på föreläsningen "Storleken har betydelse". Okej, det var faktiskt felcitering. Men, han sade någonting om storleken och då övertolkade jag lite.. Det blir så ibland ;) Haha.

Men det har varit mys idag i alla fall, och i alla fall en av bröderna Lundberg tycker om mig :P Haha. Bra känns det :)

Imorgon blir det träning, sedan kanske adventsfika hos Jenn o Johan, alternativt promenad med Titti, och så förstås hämta syster och Fredde vid tåget på kvällen. Då blir jag av med bilen igen, men jag kan ju inte säga att jag överanvänt den den här helgen!

Äh, nu börjar filmen igen!
PUSS

jag hatar när det blir sådär när jag inte vet och när jag inte får eller kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar