onsdag 9 december 2009

Okeej

Snart 200 inlägg i den här bloggen ffs. Jag har varit alldeles för aktiv. Helt enkelt. Men, måste man så måste man, så att säga. Och jag gnäller inte. Så det så.

Idag har det blivit massa plugg med min underbara C4-grupp. Och för första gången hade vi faktiskt lite ordentliga diskussioner. Det är fan kärlek, på riktigt. Seriöst. Ni är så förbannat bra!

Deni såg min blogg förut och undrade varför det står "Den är jag" och inte "Det är jag" på min header. Svaret är enkelt, det rör sig om en fars (Stefan och Krister, såklart) där en ryska är med. Hon säger Den är jag. Det är roligt. Därför.
Nu hade jag faktiskt tänkt härma min bästa vän Bea (http://beatriceklingvall.blogg.se) och skriva om mig själv, men jag kom fram till att jag faktiskt inte orkar. Och egentligen inte har tid heller. För jag borde skriva klart den där individuella grejen till utvecklingspsykologin, så jag blir av med den. Det är ju faktiskt därför jag är här. Så det får jag ta tag i. Nu. Eller snart.

Ikväll blir det i alla fall Buffy och Paradise hotel med Lollet, som vanligt. Vi måste ju kolla på nu, Peter kommer hem på fredag och det är nice för honom och Lollet, men det stör vårt Buffy-tittande något :P

Men ja, alltså. Nu ska jag glo runt lite på allt skit och sedan plugga!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar