onsdag 16 december 2009

Högskolan i Kalmar..

.. varför gör du detta mot mig? Det räcker inte med två otroligt kassa föreläsare med samma förnamn, nej, den ena måste man sitta och titta på här i hemmets sköna lugna vrå. Jösses amalia, det säger jag bara. Okej för att man drar sig till skolan, där har jag i alla fall mina kära vapendragare som räddar mitt liv under föreläsningarna. Men att sitta här ensam i min ensamhet, i mitt hem, och faktiskt plåga mig igenom det, bara för att jag ska, det är fan inte bra alltså.
Snacka om att vara självdestruktiv!
Men, a woman's got to do what a woman's got to do helt enkelt. Och stark som jag är försöker jag låtsas att jag har mina pojkar bredvid mig och att jag faktiskt är intresserad av vad Mats försöker berätta för mig. Jag kämpar på.
Och inte hittar jag mina block heller, så rita kan jag inte göra under tiden.
Carro, kommer jag inte imorgon så ligger jag antingen ganska ickelevande i min säng på grund av ett sammanbrott, eller så har jag helt enkelt halkat på den här förbannade snön. Det är vilket som.

Äh, nu ska jag sluta wajna om allt och bli klar med Mats så jag slipper honom tills imorrn!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar