måndag 7 december 2009

Biblan

För ovanlighetens skull sitter jag på högskolebiblan. Det här, mitt andra hem. Jag tror faktiskt jag kommer sakna det ganska mycket när jag slutar om tre år. Faktiskt. För jag trivs här. Så det så.
Idag har det varit föreläsning och jag och sandra muppade oss som vanligt. Sedan drog jag och Adam to CIS för att checka läget, vi får se hur det går.
Efter det drog jag och gymmade för första gången på två veckor, och jösses vad skönt det var att vara där igen. Love it, yes i do!
Så nu är jag phett pepp på plugg, faktiskt. Om jag bara förstod frågorna hade de varit lättare att svara på. Men jag är inte den som är den, jag är den andre, som jag sagt så många gånger innan. Vilket betyder att jag ger mig fan på det, helt enkelt.
Fick även komplettering på projektrapporten, men det verkar som att alla fått det, så det är ingen fara. Och så ska den ju faktiskt inte vara inne förrän 8/1. Skönt, säger vi om det.

Näe, nu är det dags för mitt att plugga så jag åtminstone hinner klart med tre frågor innan det är dags att dra till Lollet för att glo på Buffy :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar